Pogoji uporabe

Vstop in ogled kateregakoli dela spletnih strani LESNA VRATA d.o.o. (v nadaljevanjue LESNA VRATA, ponudnik ali prodajalec) pomeni, da se strinjate z vsemi tukaj navedenimi omejitvami in pogoji uporabe. Če se ne strinjate vas prosimo, da teh strani ne uporabljate. Priporočamo vam, da občasno pregledate veljavne Pogoje uporabe oz. določbe o varovanju zasebnosti.


Pogoji nakupa

Splošni pogoji nakupov v spletni trgovini so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in na podlagi Zakona o elektronskem poslovanju ter drugih relevantnih zakonov in podzakonskih aktov.

Z željo po zagotavljanju čim bolj točnih in uporabnih informacij smo izdelkom dodali slike in opise, katere smo predhodno prejeli od dobaviteljev ali pa smo jih posneli sami.


Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

·       identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),

·       kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

·       bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami),

·       dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

·       pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

·       vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

·       način plačila in dostave,

·       pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.



Ponudba artiklov

Narava poslovanja preko spleta je zelo dinamična, pri čemer se ponudba spletne trgovine ažurira in spreminja. Zaradi omenjenega se lahko zgodi, da v trenutku oddaje naročila uporabnika izdelka ni mogoče dostaviti. V tem primeru bomo uporabnika po obdelavi naročila o tem tudi pisno obvestili. Cena v spletni trgovini je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. 


Registracija / Prijava

Za izvedbo naročila registracija ni potrebna.

Zaradi zagotavljanja varnosti pri nakupih v spletni trgovini je priporočljivo, da si novi uporabnik ustvari svoj unikaten račun (Registracija uporabnika. Ob registraciji je uporabnik dolžan posredovati zahtevane podatke (označene z zvezdico *), pri čemer se uporabniku dodeli uporabniško ime, (ime in priimek osebe ali ime podjetja) ter geslo.

Naročilo izdelkov se v spletni trgovini lahko opravi tudi brez registracije.

Registrirani uporabniki vstopijo v svoj profil s svojim prijavljenim elektronskim naslovom in izbranim geslom. V primeru izgubljenega/pozabljenega gesla lahko uporabnik dobi novo geslo tako, da si ga ponovno izbere in potrdi. Vsi osebni podatki se hranijo in obdelujejo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.



Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

·       z gotovino ali kartico ob prevzemu v naših salonih, 

Zato morate biti ob prevzemu prisotni in imeti dovolj gotovine za plačilo kupnine. V kolikor pa na podlagi obvestila, ki vam ga pusti lokalni poštar, pošiljko prevzamete na vaši pošti, pa je možno tudi plačilo s plačilnimi karticami.

·       s predhodnim nakazilom na TRR račun – LESNA VRATA d.o.o.

Naročeno blago lahko na katerikoli banki, Pošti Slovenije ali preko elektronskega bančništva plačate z nakazilom na naš transakcijski račun, ki je naveden na ponudbi oz. predračunu. Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali po predračunu potem, ko oddate naročilo. Pri plačilu vas prosimo, da navedete točen sklic in nam tako omogočite, da vam lahko zagotovimo čim hitrejšo izvedbo vašega naročila. Veljavnost predračuna je 3 delovne dni ali po dogovoru. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun.

·       s plačilno oziroma kreditno kartico



Cene

Vse navedene cene so končne in vsebujejo DDV. Podjetje LESNA VRATA d.o.o. je davčni zavezanec.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno – »Hvala za vaše naročilo«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.



Postopek nakupa


1.    Izbira izdelka: Na spletni trgovini izberite izdelek in kliknite na povezavo ''V košarico''. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Sedaj lahko nakupujete dalje ali pa zaključite nakup. Nakup zaključite tako, da izberete način dostave ter s klikom spodaj desno - BLAGAJNA, nadaljujete na obrazec kjer boste v nadaljevanju vnesli svoje kontaktne podatke, naslov za dostavo in način plačila.

2.    Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: V kolikor ste se zmotili ali si premislili glede količine izdelkov, lahko število ali izdelek preprosto popravite ali odstranite direktno v košarici. Količino izdelkov popravite, dodate ali odšteje z znakoma + in – od številu dodanih artiklov ali pa ga enostavno izbrišete s klikom na »koš« ob količini dodanega artikla.


3.     Zaključek naročila: Za dokončanje naročila morate izpolniti vsa potrebna polja.

·       Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, telefon, naslov, kraj, poštno številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka ali izdelavo ponudbe,

·       Če je naslov dostave drugačen od naročnika, potem kliknete opcijo dostava na drug naslov in vpišete naslov za dostavo.

·       Strošek dostave: se izračuna glede glede na izbrano metodo dostave oziroma prevzema,

·       Način plačila: Izbira se lahko med sledečimi načini plačila: Plačilo s kreditnimi karticami, plačilo po povzetju in po ponudbi.

·       Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek dostave ali prevzema, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.


1.    Zaključek naročila: Ko uporabnik zaključi nakup s klikom na gumb spodaj desno (KUPI), bo na e-mail prejel potrditev naročilo in podatke za plačilo v kolikor je za plačilo izbral opcijo ponudbe (lahko traja nekaj dni, da pripravimo ponudbo). Prav tako, bo uporabnik ob zaključku naročila prejel številko naročila, na katero se lahko kasneje sklicuje v primeru reklamacije.


Postopek obveščanja o nakupu

·       Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

·       Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pri zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila. 

·       Blago odposlano: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje ali pripravi za prevzem, kupcu izda ter pošlje račun in ga o tem obvesti po elektronski pošti. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. Poleg blaga dobavitelj pošlje tudi račun v tiskani obliki, ki ga je kupec dolžan v primeru vračila blaga poslati nazaj.



Dostava

Čas dostave je 1-3 delovne dni za artikle na zalogi in 7-14 dni za artikle, ki jih trenutni ni na zalogi, kar bo v tem primeru posebej označeno ob artiklu.


Pakiranje

Stroški pakiranja so strošek prodajalca, razen če ni dogovorjeno drugače.


Odstop od nakupa, VRAČILO BLAGA

Kupec ima pravico, da v 14 dneh vrne kupljeno in nerabljeno blago. Kupec lahko blago vrne le nepoškodovana v originalni embalaži.

O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti podjetje LESNA VRATA d.o.o., najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, razen če ni drugače dogovorjeno in sicer na kontaktni e-naslov info@lesna-vrata.si, nerabljeno blago pa vrniti v nadaljnjih 15 dneh. Kupec vrne blago na naslov prodajalca.

Dobavitelj je dolžan prevzeti le tisto blago, ki še ni bilo uporabljeno, ni poškodovano in je zapakirano v originalni embalaži, kot je bilo poslano kupcu. Vsa vračila, ki ne bodo vrnjena v skladu z zgoraj napisanim, bodo zavrnjena.

Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 5 delovnih dneh od dneva prevzema vrnjene pošiljke. 



Reklamacija

Reklamacija je upravičena, če je bilo kupcu dobavljeno blago s stvarno napako, če blago nima lastnosti, kot jih je prodajalec izrecno obljubil, oziroma če je bilo kupcu poslano blago, ki ne ustreza oddanemu naročilu.

V primeru reklamacije je kupec dolžan v roku 8 dni po prejemu blaga o ugotovljenih nepravilnostih nemudoma obvestiti dobavitelja na način, da je možno ugotoviti upravičenost reklamacijskega zahtevka. Kupec je dolžan poslati blago, ki je predmet reklamacijskega zahtevka, na naslov dobavitelja ali drug naslov, kot predhodno dogovorjenega. Pošiljke z odkupnino ne bodo prevzete. Stroške pošiljanja krije dobavitelj v primeru opravičene reklamacije.

Če je reklamacijski zahtevek upravičen, ima kupec pravico izbrati drug artikel iz ponudbe, zahtevati dobropis ali zahtevati vračilo kupnine.

Kadar reklamacijskega zahtevka zaradi okvare artikla ni mogoče rešiti nemudoma, dobavitelj sestavi reklamacijski zapisnik in blago pošlje na analizo, ki potrdi ali zavrne razloge za uveljavljanje reklamacijskega zahtevka. Stroške analize krije dobavitelj le, če je reklamacijski zahtevek upravičen, v nasprotnem primeru te stroške, kakor tudi stroške povratne pošiljke istega artikla, krije kupec.


V primeru zavrnjenega reklamacijskega zahtevka, je kupec dolžan nositi stroške povratne dostave blaga, ki je bilo predmet reklamacijskega zahtevka, po trenutno veljavnem ceniku dostavne službe, s katero dobavitelj poslovno sodeluje, razen če kupec jasno in pravočasno izrazi zahtevo po uporabi storitev dostave specifičnega ponudnika, ki dobavitelju omogoča dostavo paketov z odkupnino. Dobavitelj blago, ki je bilo predmet reklamacijskega zahtevka, pošlje kupcu nazaj na naslov, kamor je bilo prvotno poslano, in sicer z odkupnino. V kolikor poslano blago s strani kupca ne bo prevzeto in bo vrnjeno nazaj na naslov dobavitelja, ga bo slednji sprejel in ga kupcu ponovno poslal z odkupnino le v primeru, da bo kupec dobavitelju predhodno na njegov TRR povrnil morebiti dejansko nastale stroške povratne dostave predhodno neprevzetega blaga s strani kupca. 


Pritožbe in spori

LESNA VRATA d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte na naslov info@lesna-vrata.si. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi LESNA VRATA d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

LESNA VRATA, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.



Obveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.



Omejitev odgovornosti

LESNA VRATA ureja spletne strani s potrebno skrbnostjo. Kljub temu ne prevzema odgovornosti za njihovo točnost in celovitost. Pridružujemo si pravico, da kadarkoli in na kakršenkoli način spremenimo vsebino teh spletni strani, ne glede na razlog in brez predhodnega obvestila. Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. Zato LESNA VRATA ali katerakoli pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri pripravi in izdelavi teh spletnih strani, v nobenem primeru ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi izhajala iz ali bi bila v zvezi z dostopom do, uporabo in oziroma nezmožnostjo uporabe informacij na teh spletnih straneh in oziroma za kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini.


Pravice intelektualne lastnine

Vse informacije in podobe na spletnih straneh LESNA VRATA so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Dokumenti na teh spletnih straneh so lahko reproducirani le v nekomercialne namene in za osebno rabo, pri čemer morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih ali drugih pravicah. Kopiranje, prepisovanje, razmnoževanje, spreminjanje ali drugačno razširjanje informacij s teh spletnih strani v komercialne in nekomercialne namene je brez izrecnega pisnega soglasja LESNA VRATA prepovedano. Blagovne in storitvene znamke, ki se pojavljajo na teh straneh, so registrirane blagovne znamke oz. ima LESNA VRATA pravico do njihove uporabe.


Varovanje zasebnosti

Več o varovanju in politiki zasebnosti najdete tu.


Piškotki

Več o uporabi piškotkov na naši strani najdete na tej povezavi.


Varnost


LESNA VRATA uporablja tehnične in organizacijske varnostne ukrepe, ki vaše podatke varujejo pred manipulacijo, izgubo, uničenjem ali nepooblaščenim dostopom. Za zagotovitev varnosti in zaupnosti osebnih podatkov, ki jih zbiramo na spletu, uporabljamo tudi standardni požarni zid in zaščito gesla. Pri ravnanju z vašimi osebnimi podatki izvajamo ukrepe, ki so zasnovani tako, da te podatke zaščitijo pred izgubo, neustrezno uporabo, nepooblaščenim dostopom, razkritjem, spremembo ali uničenjem. Podatkov v vseh primerih sicer ne moremo zavarovati pred kakršnokoli izgubo, neustrezno uporabo, nepooblaščenim dostopom, razkritjem, spremembo ali uničenjem, prizadevamo pa si preprečiti take neljube dogodke.


Stik z nami

V primeru težav, vprašanj ali vpogleda, popravka, blokiranja in izbrisa vaših osebnih podatkov se obrnite na: LESNA VRATA, Pri postaji 7, 2390 Prevalje; info@lesna-vrata.si. Nenehni razvoj spleta zahteva občasno spreminjanje našega pravnega obvestila. Pridržujemo si pravico do teh sprememb.

Upravljavec te spletne strani je LESNA VRATA d.o.o..


Zadnjič pregledano: 23.02.2021, LESNA VRATA d.o.o.